Повітряний котел “Turbina – 1500” промислового призначення для середніх розмірів приміщень, таких як: великі гаражі, магазини, склади, теплиці, СТО, виробничі приміщення та інші споруди об'ємом до 1500 м.куб.
ціна – 35 200 гр-нь
Інформація та ціни
- об’єм обігріву м.куб. – до 1500
- потужність кВт. – 55-68
- КПД: 60%
- паливо – дрова, тріски, папір
- довжина дров – 1 100 мм.
- допал чадних газів: так
- потік повітря, м3/хв: 25 – 30
- температура вихід.пов. С°: до 90
- метал топки: – 4 мм,
- розміри – в.ш.д – 1400, 750, 1350
- труба – 180 мм
- гарантія – 1 рік
- середня потреба палива 5 – 10 кг/год.
- вага – 260 кг.
ціна котла – 35 200 гр-н
- об’єм обігріву м.куб. – до 1500
- потужність кВт. – 55-68
- КПД: 90%
- паливо – дрова, тріски, папір
- довжина дров – 800 мм.
- допал чадних газів: так
- потік повітря, м3/хв: 25 – 30
- температура вихід.пов. С°: до 90
- метал топки: - 4 мм,
- розміри – в.ш.д – 1400, 750, 1350
- труба - 180 мм
- гарантія – 1 рік
- середня потреба палива 5 – 10 кг/год.
- вага – 320 кг.
ціна котла – 37 500 гр-нь
Водяний контур збільшить кПд печі, забираючи з вогню додатковий максимум, збільшуючи потужність печі до 50 %.
Водяний контур виробляється з товстостінної безшовної труби, та перевіряється під тиском 3 атмосфери.
Сам контур є незалежний від корпусу печі, та може вийматись у випадку пошкодження чи за непотреби, а обігрів приміщення і далі продовжується від конвекції.
Параметри:
Товщина металу мм.: 3
Вага кг: 60 - 80
Потужність до кВт: 25 - 35
Ціна водяного контуру грн.: +1000 грн/кВт.
1) Піролізна система, згорання паливних газів розроблена нашими майстрами та не має аналогів серед інших виробників печей та буржуйок.
Через спеціальні канали, кисень транспортується у паливну камеру, де змішується з чадними газами та загоряється від жару, над дровами у камері згорання збагачені гази догорають віддаючи максимум теплової енергії у нагрів печі та радіаторів.

2) Радіатори мають великий об'єм та допоміжна внутрішня пластина для максимального прогрівання повітря з великою швидкістю.
Конічна форма не має перешкод для швидкого потоку повітря, така форма є найкращою для роботи без вентиляторів, які залежать від електрики та збільшують собівартість виробу та додають не зручності у користуванні.
Всі радіатори зварені непереривним швом, це для того щоб на радіатори краще передавалось максимум високої температури від печі, також радіатори слугують як і ребра жорсткості, не даючи печі деформуватись від високої температури.
Піч не нагріється до почервоніння бо її стінки охолоджують радіатори, що збільшує термін її придатності, металу та печі у цілому.

3) Більша кількість радіаторів ніж у печей булер'яні, кількість та розмір конвекційних радіаторів мають велике значення, від цього залежить скільки м³ повітря нагріється за одну хвилину, печі "Турбіна" мають радіаторів вздовж усієї площини печі, це у два рази більше ніж у канадських булерьянів.
На однакову довжину та кількість палива, печей Булерьян та печей Турбіна, більше нагрітого повітря видасть пічь "Турбіна".
4) Відсік для золи, попілозбірник вмонтовано у нижній часині печі, він слугує як і регулятор подачі первинного кисню при розпалюванні палива, з ним легко вичищати попіл, та процес обігріву є
безперервним. Такого не має у конструкціях булер'ян, що не зручно у користуванні.
5) Водяний теплообмінник також можливо встановити, найкраще підходить верхня частина печі, де згорає суміш газів та найвища температура.
Для цієї конструкції потрібен накопичувач теплої води, труби виставленні за рівнем або як що пластикова система, тоді потрібна безперебійна система подачі електрики в водяний насос, в інакшому випадку можливий перегрів та виходу з ладу опалювальної системи.
6) Транспортування теплого повітря у інші кімнати без допомоги вентиляторів, на піч монтується кожух для збору теплого повітря з печі та за допомогою системи труб розводиться по приміщенням під стелею або під дахом.
В самих кімнатах видно лише регульовані решітки для виходу та входу повітря.
При необхідності, систему транспортування повітря, можливо декорувати термостійкими матеріалами, тому що повітря у трубах може мати температуру до 150 С°.
Перед розпалюванням печі, паливо потрібно розкладати рівномірно по всій поверхні колісників, щоб повітря яке заходить з низу, рівномірно обдувало паливо та роздувало вогонь. У подальшому також потрібно розкладати паливо рівномірно, інакше піч потухне, бо повітря буде проходити у місці де йому проходити легше.
Після достатньої кількості жару, потрібно накидати трохи дров та закрити совок-піддувало, далі піч буде працювати у економному режимі, так як кисень тепер буде надходити не з низу, а через спеціальні канали над дровами, паливо тліє а горить газ над паливом.
При повторному завантаженні палива, бажано не прикривати жар повністю, від жара йде багато тепла та краще прогріваються стінки печі. Також жар розпалює суміш кисню та газів, яке горить над дровами.
Для кращої роботи та економії палива, вибирайте піч з запасом потужності, на сторінці вказані максимально допустимі показники, при яких піч буде працювати не економно або не прогрівати приміщення до потрібної температури, тобто вибирайте на 30 - 50 % менше об'єму приміщення.
Консультуйтесь з нашими спеціалістами, які вам допоможуть з підбором печі чи котла.